Wednesday 6 March 2013

USTAZ PAS JADIKAN MASJID MEDAN POLITIK

Tindakan sesetengah pemimpin pas menjadikan masjid sebagai medan politik telah menganggu institusi masjid. Masjid tidak harus dicemari dengan aktiviti berpolitik dan perkara itu perlu dihormati oleh semua pihak. Sultan pun telah bertitah seupaya perkara ini dielak kan tp da otak tu di set kan untuk membangkang titah sultan pun puak sesat ni tak nak dengar.

Salah seorang ustaz express Pas yang juga ketua pemuda cawangan sibuk menyampaikan tazkirah agama di masjid-masjid sekitar Ipoh sambil berpolitik. Mengutuk menghentam pemimpin negara dengan kata kesat di dalam masjid.Ternyata demi politik,puak puak sesat ini tidak kira apa saja kos untuk menawan Putrajaya, ianya tidak penting, mereka menghalal kan segala perbuatan mungkar, menipu, membohong janji impian ke Putrajaya tercapai.porahhhh!!

Lihatlah betapa sesatnya puak-puak ini. Contohnya dibawah, papan kenyataan masjid, telah dipenuhi dengan risalah politik mengutuk kerajaan pusat.


                                                          papan kenyataan di masjid                



Inilah yang kita takutkan, puak ini merosakkan Islam. Malah puak yang merosakkan Islam ni tergolong dalam kumpulan yang mengistiharkan diri mereka pejuang Islam. Malah ada yang kata mereka parti Islam yang confirm masuk syurga!!


Jika perkara ini dibiarkan, ia akan menjadi lebih teruk dan mungkin akan mengundang perpecahan diantara umat Islam dikariah berkenaan. Ingat Pas ingat sesat. ingat Anwar ingat liwat !




1 comment:

  1. Salam... Blog cik telah saya pautkan.. Mohon pautkan juga saya http:// kamuntingcentral.blogspot.com ke blog cik... Selamat berjuang..

    ReplyDelete