Sunday 10 March 2013

GAMBAR!! BAPA SAIFUL MENIPU?? BUKTI ANWAR SUKA LELAKI JAMBU!

Berita tergempar baru baru ini apabila bapa saiful bukhari si 'One million man' azlan lazim mendakwa apa yang terjadi ke atas anak nye saiful adalah satu konspirasi yang diadakan untuk memerangkap al juburi. Selepas itu, dengan cepat saiful menafikan kenyataan dari bapa nya.

Yang gua pelik nya. Nak dekat piilihanraya la si bapa saiful ney nk release statement macam tu. Apsal awal2 tak bagitahu. Mula la ramai yang syak wasangka terhadap si bapa.

Info mengatakan bapa saiful ni disogok dengan wang sejumlah 1juta. Gua percaya anwar ni boley buat apa saja. Almaklum la baru menang kes saman.

Hari ni gua nak post gambar2 orang kanan anwar dulu dan sekarang. Lu orang tengok la sendiri apa yang persamaan diaorang ni semua..

                                                                     Saiful Bukhari                                     

                                                                      Azmin Ali

                                                                        Rafizi Ramli

                                                                                            Ezam Mohd Nor

Lu orang semua tengok apa persamaan. Semua nye tak ade yang muka pecah rumah. Semua elok je, smart dan orang kata semua yang 'jambu'.

Al juburi ni memang gua dapat rasakan dia ni bisexual la, kebanyakan orang die semua muka yang jambu je. Semua si anwar ni hantam. Kahkah. Memang nafsu apa pun gua tatao.

So sape2 yang mintak kerja dengan anwar ni hati2 la yang bermuka jambu ni. Pastikan korang semua ada sikit basic pertahan kan diri. Senang nanti nak tepis sana tepis sini. kuikui. ok geng chaww dulu!

No comments:

Post a Comment