Tuesday 2 April 2013

HOT!!!GAMBAR2 PENYOKONG PAKATAN BERBAJU BERSIH DITANGKAP KETIKA BEROMEN TANPA SELUAR!




Jangan pula kata ini adalah SANDIWARA dan ini adalah LAKONAN UMNO untuk memburuk-burukkan penyokong Pakatan Rakyat!

Dan jangan pula duk asyik kona kononnya UMNO suka gunakan SEKS dan SKANDAL untuk melariskan sokongan kepada parti itu kerana yang menangkap pasangan ini adalah Penguatkuasa Jabatan Agama Islam!
Ketika ditangkap, seluar dalam si wanita sudah pun tersadai di hujung kaki walaupun tudungnya masih belum ditanggalkan. Manakala mamat yang pakai baju BERSIH itu pula, memang TAK PAKAI SELUAR DALAM tetapi masih berseluar walaupun zipnya sudah terbuka!

Kata si empunya gambar, ini gambar lama. Gambar masa malam HIMPUNAN BERSIH. Gambar masa para peserta BERSIH berpusu-pusu masuk ke Kuala Lumpur.
Pasangan ini tidak menjadikan bilik hotel sebagai tempat mereka memadu syahwat sebaliknya di dalam kereta dengan harapan, kesibukan pihak berkuasa mengawal para penyokong Pakatan Rakyat yang berpusu-pusu masuk ke pusat Bandaraya Kuala Lumpur untuk melakukan demonstrasi pada sebelah siangnya, akan menyelamatkan mereka daripada ditangkap MUQADDIMAH ZINA.
Malangnya mereka tersilap!

Dan hasilnya, inilah untuk dipersembahkan sebagai tatapan tengah malam!!!
Motifnya: Hampir kesemua penyokong-penyokong Pakatan ini menyokong Pakatan sebab mereka ada masalah hati dan moral. Itulah sebabnya, walau apa pun penjelasan yang diberikan atau bukti dibentangkan, bahkan segala teladan, qias dan contoh ditunjukkan, mereka tetap menyokong Pakatan Rakyat.
Yalah, hati dah rosak. Bila dah rosak hatinya, rosaklah juga akalnya. Bila dah rosak akal, kalau Nabi Muhammad s.a.w masih hidup pun, mereka akan menyertai kaum Quraisy untuk menuduh baginda s.a.w sebagai tukang sihir dan pembohong!

Kan ker perangai puak-puak tu sama macam perangai Quraisy Jahiliyah?
Kredit to: HOUSE PK: Ini aku ambik dari Flying Kick, aku setuju dengan apa ditulis Kick! Memang bangsat betul penyokong Pakatan ni, mereka ni jenis gila seks, aku pun menyampah nak cerita pasal ni, tapi dah banyak sangat mereka buat hal kena bagitau jugak kat rakyat betul tak?

No comments:

Post a Comment