Thursday 2 May 2013

DAP Rasis tipu Cina, tipu melayu dan tipu PAS

Sedih bila Dap mengedarkan risalah mengajak orang Cina supaya mengundi calon DAP supaya bagi kemenangan besar kepada DAP untuk memerintah Malaysia.
Jika DAP berjaya memerintah, hak keistimewaan orang melayu seperti yang terdapat dalam perkara 152 dan 153 dapat dihapuskan.
Selama ini Dap berbangga bahawa Dap adalah parti berbilang kaum bukan rasis seperti Umno. Rupa-rupanya Dap yang rasis.
Tindakan Dap menyeru kaum cina supaya tidak mengundi Pas juga satu strategik jahat sedangkan pada masa yang sama Dap membantu Pas dari segi wang ringgit supaya Pas mengundi calon Dap dan Pkr yang berketurunan Cina.
Tindakan DAP jelas melanggar kontrak sosial yang dicapai bersama oleh Umno, Mca dan Mic untuk menuntuk kemerdekaaan.
Pemimpin MCA dan Gerakan sedar akan niat jahat DAP dan berjaya mempengaruhi sebahagian pengundi Cina supaya menyokong Dap. Inilah ancaman besar yang dihadapi oleh MCA.
Malah MCA dan Gerakan hampir berkubur dalam PRU 12 kerana jarum-jarum halus yang merosakkan perpaduan kaum di Malaysia.
Cita-cita Dap hanya satu iaitu ingin menjadikan Malaysia seperti Singapore, dimana hak keistimewaan Malayu dihapus, sultan dibuang dan bahasa melayu dihapuskan.
PTPTN juga dihapuskan, kalau ibu bapa ingin menghantarkan anaknya keuniversiti terpaksalah meminjam wang dari bank. Kouta Melayu ke universiti juga dihapuskan.
Alamatnya orang melayu hari ini akan kembali menjadi seperti penduduk Papua New Guinea yang tidak bertamadun, miskin dan tertinggal dalam serba serbi.
Orang Melayu masih lemah, masih mundur dan perlu bimbingan dan bantuan menurut kata-kata Ungku Aziz.
Orang Malayu masih ditahap zaman pak kaduk dan pemikiran masih di bawah tempurung terutama mereka yang menyokong Bulan.
Tun Mahathir dan pemikir melayu yang lain tidak letih berbicara tentang melayu. Satu ketika kita boleh berbangga kerana sudah berada di atas trek yang betul, baik dan terjaga.
Namun sejak 12 tahun lalu, dajal yang hitam mata sebelah telah membuat onar, habis orang melayu bodoh menjadi pengikutnya.
Rakyat Malaysia harus sedar dan tolak Dap yang cuba menghuru harakan perpaduan kaum.
Tolak DAP, PKr dan Pas yang kini dikuasai oleh Syiah.
Full stop 

No comments:

Post a Comment